Allt är överflyttat..

Det hoppas jag iaf :) de tog sin lilla tid men nu är det gjort iaf.
Och en ny design blev det också som de dock är lite småpill kvar på som ska ordnas, men de får jag ta allteftersom.

Är lite kluven hur jag ska göra med paparazzi bilder =/ vill ju visa er nya bilder, men samtidigt är paparazzi hetsen helt sjuk och de är inget jag vill uppmuntra till, vilket man gör om man lägger ut deras bilder.
Vi får se hur jag gör.

Hoppas att det är bra med alla fans iaf :)


     2010-01-25, 14:23:54
     Övrigt


  Alla bilder tillhör sina ägare och jag kräver ingen copyright på några av dom.
Ser du något som inte hör hemma här. Maila mig så tar jag genast bort det!





Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

Designen är så JESS, älskar den. Förstår vad du menar med paparazzi bilder, känner samma sak men ändå så vill nog de som läser se bilderna....

2010-01-25 @ 15:04:13
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info om Jess
Jessica Ann Simpson
Född: 10 juli 1980 i Texas
Familj: Mamma Tina, pappa Joe och syster Ashlee.
Civilstånd: Singel.

Gör: Sångerska, skådespelerska, grundare av märket: Jessica Simpson. Jessica fick sitt stora genombrott med Newlyweds. Hon har släppt 6 studio album.

Onödig fakta.
Längd: 159 cm.
Skostorlek: 39.
Ögonfärg: Bruna
Favoritsnacks: Oreos
Favoritfilm: Pretty Woman, Footloose Hennes favoritdoft på ljus är vanilj.


RSS 2.0