Experterna avbryter sökande efter Daisy :(

=(((((((( Åhhh jag finner inga ord.. Såg Private Valentine igår och började nästan gråta när jag såg Daisy. "Peekabooo". En hel värld av fans sörjer med Jess just nu. Jag hoppas hon orkar ta sig igenom det här. Varför går de aldrig bra för de människorna som inte vill något ont? Men de som är elaka, mördar, de lever för evigt? :((


The search for Jessica Simpson’s beloved dog Daisy has taken another sad turn, as TMZ says the group of experts she hired to find her pup are officially calling off their search.


Jessica turned to FindToto.com
after her own efforts to find Daisy — who was snatched by a coyote in front of Jess’ very eyes — failed her.

TMZ cites sources who say Jessica and the FindToto.com people have “exhausted every possible resource” to find the Malti Poo — even using tracking dogs, scouring neighborhoods, putting up posters, power-dialing neighbors everything else to find a clue, but came up emptyhanded.

 


     2010-01-25, 12:37:02
     Daisy


  Alla bilder tillhör sina ägare och jag kräver ingen copyright på några av dom.
Ser du något som inte hör hemma här. Maila mig så tar jag genast bort det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info om Jess
Jessica Ann Simpson
Född: 10 juli 1980 i Texas
Familj: Mamma Tina, pappa Joe och syster Ashlee.
Civilstånd: Singel.

Gör: Sångerska, skådespelerska, grundare av märket: Jessica Simpson. Jessica fick sitt stora genombrott med Newlyweds. Hon har släppt 6 studio album.

Onödig fakta.
Längd: 159 cm.
Skostorlek: 39.
Ögonfärg: Bruna
Favoritsnacks: Oreos
Favoritfilm: Pretty Woman, Footloose Hennes favoritdoft på ljus är vanilj.


RSS 2.0