John Mayer talar ut om Jessica Simpson..

Han är rent ut sagt en riktigt idiot och han sjönk enormt i mina ögon. Även om de var "snällt sagt" så säger man bara inte sånt.

------------------------------------------------

John Mayer är förtegen om sitt tidigare förhållande med Jennifer Aniston.

Lika hemlig är han inte när det gäller Jessica Simpson.

– Det var sexuell napalm med henne, säger popstjärnan i en intervju i Playboy.

Mayer, 32, dejtade Simpson innan han blev tillsammans med Aniston, 41. Han kallar 29-åriga Simpson ”en drog”.

– Droger är inte bra om man tar för mycket. För mig är den tjejen crack.
Beredd att betala

Sen lägger han korten på bordet.

– Sexuellt var det helt galet. Har du någonsin sagt, ”Jag vill lägga ner allt och fan i mig bara snorta dig? Om du debiterade mig 70 000 kronor för att knulla dig skulle jag börja sälja allt jag äger bara för att få fortsätta knulla dig”.


Källa: Aftonbladet


     2010-02-11, 09:58:04
     Tidningsartiklar


  Alla bilder tillhör sina ägare och jag kräver ingen copyright på några av dom.
Ser du något som inte hör hemma här. Maila mig så tar jag genast bort det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info om Jess
Jessica Ann Simpson
Född: 10 juli 1980 i Texas
Familj: Mamma Tina, pappa Joe och syster Ashlee.
Civilstånd: Singel.

Gör: Sångerska, skådespelerska, grundare av märket: Jessica Simpson. Jessica fick sitt stora genombrott med Newlyweds. Hon har släppt 6 studio album.

Onödig fakta.
Längd: 159 cm.
Skostorlek: 39.
Ögonfärg: Bruna
Favoritsnacks: Oreos
Favoritfilm: Pretty Woman, Footloose Hennes favoritdoft på ljus är vanilj.


RSS 2.0