Jessica slår tillbaka plastik rykten..

Hon skrev häromdagen på sin Twitter att hon varit hos läkaren och påpekade att det minsann inte var en plastikkirurg.

Jessica Simpson would like to set the record straight: she didn’t consult with any plastic surgeon on Monday.

The Price of Beauty star, 29, was photographed visiting a Beverly Hills medical building — one that includes the offices of plastic surgeons — with her dad Joe and several pals. X17online reports she spent “nearly six hours” inside visiting with “numerous plastic surgeons.”

Nuh-uh, Simpson Tweeted Tuesday afternoon.

“True- went to the doctor yesterday,” she wrote. “False- plastic surgery”

The star has had at least one experience with cosmetic surgery: lip injections.

“I had that Restylane stuff,” she admitted to Glamour magazine in 2006, adding that she was disappointed in the results. “It went away in like four months…[but] thank God! [They] looked fake to me. I didn’t like that.”


     2010-06-19, 18:46:41
     2010


  Alla bilder tillhör sina ägare och jag kräver ingen copyright på några av dom.
Ser du något som inte hör hemma här. Maila mig så tar jag genast bort det!





Kommentarer
Postat av: Mikaela

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 11:39:58
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info om Jess
Jessica Ann Simpson
Född: 10 juli 1980 i Texas
Familj: Mamma Tina, pappa Joe och syster Ashlee.
Civilstånd: Singel.

Gör: Sångerska, skådespelerska, grundare av märket: Jessica Simpson. Jessica fick sitt stora genombrott med Newlyweds. Hon har släppt 6 studio album.

Onödig fakta.
Längd: 159 cm.
Skostorlek: 39.
Ögonfärg: Bruna
Favoritsnacks: Oreos
Favoritfilm: Pretty Woman, Footloose Hennes favoritdoft på ljus är vanilj.


RSS 2.0