Stilmiss

Även våran favorit Jess kan misslyckas med outfits. Eller vi kanske ska skylla på hennes stylist?! :)
Detta var år 2000 på Teen Peoples What´s Next Party. Även Nick är med på ett hörn där. Någon mer än jag som tycker han är snyggare nu än då?!
Jess & Nick var ihop ett bra tag innan de gifte sig, inte många kändisar som brukar vara det!



     2009-11-30, 13:27:29
     Stil & Outfits


  Alla bilder tillhör sina ägare och jag kräver ingen copyright på några av dom.
Ser du något som inte hör hemma här. Maila mig så tar jag genast bort det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info om Jess
Jessica Ann Simpson
Född: 10 juli 1980 i Texas
Familj: Mamma Tina, pappa Joe och syster Ashlee.
Civilstånd: Singel.

Gör: Sångerska, skådespelerska, grundare av märket: Jessica Simpson. Jessica fick sitt stora genombrott med Newlyweds. Hon har släppt 6 studio album.

Onödig fakta.
Längd: 159 cm.
Skostorlek: 39.
Ögonfärg: Bruna
Favoritsnacks: Oreos
Favoritfilm: Pretty Woman, Footloose Hennes favoritdoft på ljus är vanilj.


RSS 2.0