Varför gick Nick och Jessica skilda vägar?!

Paret träffades för första gången på Hollywood Christmas Parade, 1998.
2002 förlovade dom sig på en yatch utanför Hawaii.
Oct. 26, 2002, gifte dom sig i Austin, Texas och det var kort efter det som Newlyweds satte igång.
I December 2005 meddelade paret att dom skulle skiljas.

Men varför skilde dom sig är ju det man frågar sig.
Man har hört rykten om att Nick skulle varit otrogen med Cacee(Jess föredetta assistent och bästa vän)
Det ska även varit Jess som varit otrogen mot Nick, men vet inte med vem.
Andra säger att det helt enkelt inte funkade, att de var för olika och att de inte hade fungerat bra på en väldigt lång tid. Men varför de verkligen gick skilda vägar står ingenstans och det kanske är lika bra. De måste få ha sitt privatliv precis som vi har vårat.
Vi kan bara fortsätta spekulera i vad som egentligen hände.

Jess har dock berättat i en intervju att hon blev sårad över att Nick gick ut och dejtade så fort efter skilsmässan. Men vem har sagt att killar är bra funtade i skallen?! Tror inte någon kille jag dejtat INTE har gått ut och supit samma dag som de tog slut. Det är väl deras sätt att gå vidare antar jag!

Vad tror du hände egentligen?!

     2009-11-30, 13:33:34
     Lovelife


  Alla bilder tillhör sina ägare och jag kräver ingen copyright på några av dom.
Ser du något som inte hör hemma här. Maila mig så tar jag genast bort det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info om Jess
Jessica Ann Simpson
Född: 10 juli 1980 i Texas
Familj: Mamma Tina, pappa Joe och syster Ashlee.
Civilstånd: Singel.

Gör: Sångerska, skådespelerska, grundare av märket: Jessica Simpson. Jessica fick sitt stora genombrott med Newlyweds. Hon har släppt 6 studio album.

Onödig fakta.
Längd: 159 cm.
Skostorlek: 39.
Ögonfärg: Bruna
Favoritsnacks: Oreos
Favoritfilm: Pretty Woman, Footloose Hennes favoritdoft på ljus är vanilj.


RSS 2.0