Man Enough

Kommer börja göra så att om de inte är någon video med till låten så visas bara en liten spelare som den under :)

Are you man enough, are you brave enough
Can you pick me up when I fall down
When I lose my place, when I lose my faith
Can you find a way to turn me back around


I want to take you the deepest part of me
Show you my weakness, all my insecurities
But I've gotta know before I give you every thing
Are you man enough, are you tough enough
Will you fight for love the way I do


Cos it's rough out there and honey, life ain't fair
No one else will care if we win or lose
I wanna share all my angels with you tonight
Open my soul full of secrets for you tonight
I need to know before I fall too far tonight


Are you man enough, are you man enough
Are you man enough, are you brave enough
Will you fight for love the way I do
Are you strong enough, are you tough enough
Will you fight for love the way I do,
the way I do


Are you man enough, are you brave enough
Will you fight for love the way I do

     2010-01-24, 21:09:02
     Musik


  Alla bilder tillhör sina ägare och jag kräver ingen copyright på några av dom.
Ser du något som inte hör hemma här. Maila mig så tar jag genast bort det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info om Jess
Jessica Ann Simpson
Född: 10 juli 1980 i Texas
Familj: Mamma Tina, pappa Joe och syster Ashlee.
Civilstånd: Singel.

Gör: Sångerska, skådespelerska, grundare av märket: Jessica Simpson. Jessica fick sitt stora genombrott med Newlyweds. Hon har släppt 6 studio album.

Onödig fakta.
Längd: 159 cm.
Skostorlek: 39.
Ögonfärg: Bruna
Favoritsnacks: Oreos
Favoritfilm: Pretty Woman, Footloose Hennes favoritdoft på ljus är vanilj.


RSS 2.0