Update: Daisy <3

Allt är så hemskt :( men jag kan inte låta bli att bli förvirrad ändå. Inga fler detaljer direkt kring vad som hänt förutom att hon blev tagen mitt framför ögonen på alla. Men ändå så går de rykten om att Jess inte var där och att hennes föräldrar var hundvakt mm mm. Jag ska försöka håller er uppdaterade!


It’s a sad but true dog tale. Last night Jessica Simpson tweeted, “My heart is broken because a coyote took my precious Daisy right in front of our eyes. HORROR!”

Now Gossip Cop has all the details.

Simpson’s maltipoo Daisy, a gift from then-husband Nick Lachey when they were doing “Newlyweds,” was snatched by a wild coyote in front of her own eyes at her parents’ home in Encino, California. Her rep told Gossip Cop, “They saw it happen,” adding, “They tried to go after, but the coyote took it and went.”

The rep says, “Jessica’s freaking out. She’s devastated.”

Gossip Cop wishes the Simpsons strength during this difficult time.


Källa: Gossip Cop


     2010-01-25, 12:36:22
     Daisy


  Alla bilder tillhör sina ägare och jag kräver ingen copyright på några av dom.
Ser du något som inte hör hemma här. Maila mig så tar jag genast bort det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info om Jess
Jessica Ann Simpson
Född: 10 juli 1980 i Texas
Familj: Mamma Tina, pappa Joe och syster Ashlee.
Civilstånd: Singel.

Gör: Sångerska, skådespelerska, grundare av märket: Jessica Simpson. Jessica fick sitt stora genombrott med Newlyweds. Hon har släppt 6 studio album.

Onödig fakta.
Längd: 159 cm.
Skostorlek: 39.
Ögonfärg: Bruna
Favoritsnacks: Oreos
Favoritfilm: Pretty Woman, Footloose Hennes favoritdoft på ljus är vanilj.


RSS 2.0