En låt från Newlyweds.

Anonym om 12:e Mars - Jess lämnar Ritz hotellet i NYC:
Hej! Vilken trevlig och härlig blogg du har. Är även jag ett stort fan av Jessica och har därför fråga till dig eftersom jag kanske tror att du kan besvara den. Om du möjligen vet hur man får tag i soundtracks från Newlyweds nick and jessica? Kan nämligen inte sluta ge upp en otroligt fin låt som spelas i 3 säsongen avsnitt 10 sista låten i slutet. Mvh Carro

Svar:
Tack så hemskt mycket.
Är det den låten när en tjej sjunger eller den som är lite rockigare? För det är olika låtar när man kikar på den som är på internet och dvd:erna som man köper.
Här kan du kika på avsnittet som sändes på tv om det är den låten på slutet.

Här är versionen som sändes på tv.


     2010-03-13, 16:14:35
     Övrigt


  Alla bilder tillhör sina ägare och jag kräver ingen copyright på några av dom.
Ser du något som inte hör hemma här. Maila mig så tar jag genast bort det!





Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

Har en fråga. I avsnittet när Jessica spelar in Sweetest Sin videon så spelas det hela tiden en låt under tiden, är det sweetest sin i en annan form eller någon helt annan låt?Är ju iaf någon annan som sjunger den.

2010-03-14 @ 20:56:10
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej! Fick se nu att min kommentar låg uppe på din sida, roligt :)! Hade glömt av att jag frågat dig om den där låten men nu när jag läste såg jag att det var min fråga och kom ihåg den nu :). Kan dock inte se klippet tyvärr det verkar inte funka hos mig men ja det är en lugnare låt jag menar som spelas sist i slutet på dvd:erna tror jag eftersom jag hört den på nerladdat material och det är en tjej som sjunger den. Du vet möjligen inte vad den heter? Tack för all hjälp och roligt att du tar dig tid för frågor det uppskattas mkt :). Ha det bra!

2010-04-05 @ 21:13:27
Postat av: Caroline

Tack för svaret på min fråga visste inte att det fanns två olika låtar. Låten jag syftade på är den med tjejen som sjunger i slutet. Har du ngn aning om var jag kan få tag på den låten (alltså så att jag kan lyssna på hela låten) eller vad den möjligen heter så att jag kan ladda ner den? Mvh Carro

2010-04-21 @ 18:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info om Jess
Jessica Ann Simpson
Född: 10 juli 1980 i Texas
Familj: Mamma Tina, pappa Joe och syster Ashlee.
Civilstånd: Singel.

Gör: Sångerska, skådespelerska, grundare av märket: Jessica Simpson. Jessica fick sitt stora genombrott med Newlyweds. Hon har släppt 6 studio album.

Onödig fakta.
Längd: 159 cm.
Skostorlek: 39.
Ögonfärg: Bruna
Favoritsnacks: Oreos
Favoritfilm: Pretty Woman, Footloose Hennes favoritdoft på ljus är vanilj.


RSS 2.0