Who We Are..

Jess nya låt :))

Det är en fin låt. Men jag är faktiskt osäker på vad jag tycker om Jessicas röst, det låter ansträngt =/ men detta är första versionen av låten så de kanske kommer ut någon med bättre kvalité sen. Men annars tyckte jag den var otrooooligt bra.
Låten är ledmotivet till TPOB!


     2010-03-09, 18:52:47
     Musik


  Alla bilder tillhör sina ägare och jag kräver ingen copyright på några av dom.
Ser du något som inte hör hemma här. Maila mig så tar jag genast bort det!





Kommentarer
Postat av: vendela

jag tycker inte det låter ansträngt.. det är nog för att det är dålig kvalite jag tycker hon sjunger helt fantastisk

2010-03-09 @ 19:42:48
Postat av: Lady Gagas fanblogg

jag gillade låten mycket..

2010-03-10 @ 08:45:37
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info om Jess
Jessica Ann Simpson
Född: 10 juli 1980 i Texas
Familj: Mamma Tina, pappa Joe och syster Ashlee.
Civilstånd: Singel.

Gör: Sångerska, skådespelerska, grundare av märket: Jessica Simpson. Jessica fick sitt stora genombrott med Newlyweds. Hon har släppt 6 studio album.

Onödig fakta.
Längd: 159 cm.
Skostorlek: 39.
Ögonfärg: Bruna
Favoritsnacks: Oreos
Favoritfilm: Pretty Woman, Footloose Hennes favoritdoft på ljus är vanilj.


RSS 2.0